آموزشی

ترفند داشتن موی پر پشت

 

راز داشتن موهای پرپشت و براق چیست؟

موهای براق و پرپشت چیزی است که بیشتر زنان آرزویش را دارند. چه موها مجعد یا لخت، کوتاه یا بلند باشند .مراقبت از مو الزاما به معنی هزینه کردن پول زیاد برای محصولات آرایشی نیست که ممکن است حتی کارآمد نباشد. در عوض، می تواند به سادگی استفاده از مواد طبیعی باشد. بهترین بخش درباره استفاده از مواد طبیعی این است که تقریبا همه آن ها به راحتی در دسترس هستند.

مو وقتی سالم نیست، کدر به نظر می آید. زمانی که مو رطوبت و مواد مغذی دارد کوتیکول هایی دارد که در برابر شفت مو قرار دارند . وقتی نور به این موها می رسد، سطح صاف به نور اجازه می دهد تا موها براق به نظر برسد. با این حال، در موهای ناسالم، کوتیکول ها بلند می شوند و اجازه نمی دهد نور از روی موها بازتاب شود.

موهای ناسالم نیز منجر به مشکلاتی نظیر ، شکستگی، موخوره، و غیره می شود.

روغن کرچک برای رشد موهای ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد اما بسیاری از خواص نرم کننده آن آگاه نیستند نرم کنندگی چیزی است که رطوبت را حفظ می کند . چسبندگی این روغن باعث انعطاف پذیری رطوبت می شود. محتوای پروتئین بالای آن اجازه می دهد تا لکه های کراتین آسیب دیده را در موهای خود پر کنید، موهایتان را صاف، براق و کمتر مستعد شکنندگی کنید.

برای استفاده از روغن کرچک ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک قاشق غذاخوری روغن کرچک را به دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید.
  • برای رشد مو آن را روی پوست سر ماساژ دهید ، همچنین روی انتهای مو تمرکز کنید قبل از رفتن به رختخواب، این مخلوط را روی موهای خشک بمالید.
  • هنگامی که همه موها پوشیده شد، یک حوله گرم را روی آن قرار دهید صبح روز بعد شامپو را از موهایتان بشویید.
  • اجازه دهید موها با هوا خشک شود

می توانید این کار را تا ۲ بار در هفته انجام دهید. متوجه خواهید شد که موها بعد از چندین بار نرمتر و کمتر فر می خورند. همانطور که سلامت موها بهبود می یابد، موها صاف و شفاف تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *